بلاگ

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بعد از قطع این صداهای کلیدی، همه با تلفظ ایتالیایی تنظیم شده اید. تقریباً از ابتدا می توانید تقریباً هر کلماتی را که مشاهده می کنید تلفظ کنید. به همین دلیل از نظر املایی نیز کاملا می توانید آن را یاد بگیرید. با همان دانشی که شما تلفظ را آموخته اید، قادر خواهید بود هر کلمه ای را که شنیده اید صحبت کنید.

دیدن اصلا اختلاف نیست. بدیهی است که قادر به هجی کردن کلمات ایتالیایی و تلفظ صحیح آن ها گامی بزرگ در جهت تسلط بر زبان ایتالیایی است، بنابراین این واقعیت که بتوانید اینقدر سریع یادگیری خود را آغاز کنید، دایلو یک شروع مهم است.

باور کنید یا نه آن را از طریق سخت ترین بخش های یادگیری ایتالیایی اصول انجام داده اید. اکنون برای قسمت جالب آشنایی کمی با فرهنگ ایتالیایی، فکر می کنید وقتی ایتالیا را تصور می کنید آن برای شما آسان تر می گردد. شاید شما تپه ها و دره های توسکانی پر از درختان زیتون را ببینید که آماده برداشت هستند. ممکن است شما روغن زیتون را که از آن دسته از باغ های زیتون است که روی خمیر تازه ریخته و در یک پیتزا خوشمزه پخته شده تصور کنید. شاید شما یک نونای قدیمی ایتالیایی را در حال تهیه پاستا خانگی تهیه کنید.

اما فراتر از کلیشه هایی که وقتی به ایتالیا فکر می کنیم به ذهن منتقل می شود و برخلاف سایر کشورهای جهان فرهنگ شگفت انگیزی وجود دارد. حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد، اما بگذارید به چهار عنصر جالب توجه فرهنگ ایتالیا بپردازیم. همچنین خواهید فهمید که مناطق مختلف ایتالیا همه غذاهای بسیار ویژه خود را دارند.

سبک کلیشه ای ایتالیایی به غذاهای جنوبی ایتالیا نزدیکتر است. این سبک در شمال ایتالیا هنوز غیرقابل انکار است، اما از آشپزی فرانسوی الهام می گیرد، با توجه به اینکه از لحاظ جغرافیایی به فرانسه نزدیک تر است معنا می یابد.

ایتالیا بدون شک یکی از با سابقه ترین مناطق جهان است. این کشور سعادت و ویرانی  زیبایی و وحشت و ظهور و سقوط تمدن های بزرگ را دیده است. هر شهر و روستا داستان جذاب خود را دارد که قرن ها به طول می انجامد. چه به تاریخ اخیر علاقه مند باشید و چه به تاریخ باستان، ایتالیا چیزی برای کشف شما دارد.

تاریخ مملو از داستان های جذاب در صحنه جهانی و در میدان شهر محلی است. کمی در ایتالیا بگذرانید و شاید تعجب کنید که مردم محلی چقدر مایلند داستان های خود را در مورد زندگی، مرگ و تاریخ روستاها و شهرهایشان به اشتراک بگذارند.

حتی اگر هرگز دوره ای ندیده یا کتابی راجع به تاریخ هنر بخوانید، احتمالا می دانید که ایتالیا چه نقشی عظیم در ایجاد هنر ایفا کرده است همانطور که امروز می دانیم. بسیاری از نمادین ترین و قابل تشخیص ترین نقاشی های جهان منشا ایتالیایی است و هنر ایتالیایی رنسانس به ویژه محبوب است.

مجسمه ایتالیایی به اندازه نقاشی ایتالیایی چشمگیر است. شما از مجسمه های برجسته و فوق العاده واقع گرایانه ای که مجسمه سازان ایتالیایی از سنگ مرمرهای محلی زنده کرده اند شگفت زده خواهید شد. ایتالیایی های مدرن به افتخار هنری پدران خود افتخار می کنند و تاریخ هنر بخشی اساسی از برنامه درسی ایتالیایی دبیرستان است. این بدان معناست که اکثر مردم ایتالیا نسبت به گنجینه های هنری که کشورشان در اختیار دارد کاملا آگاه هستند برای گفتگو با آن ها نکته اصلی قدردانی کامل از آنچه که فرهنگ ایتالیایی ارائه می دهد یادگیری زبان ایتالیایی است.

البته درک و قدردانی از آن بدون یادگیری زبان ممکن است و بسیاری از افراد این کار را می کنند، اما صحبت کردن به زبان ایتالیایی برای دوست داشتن و برقراری ارتباط با مردم ایتالیایی برای خواندن اسناد و تماشای فیلم به شکل اصلی خود و برای احساس راحتی لازم است. هنگام مسافرت در ایتالیا این طور نیست که اگر ایتالیایی صحبت نکنید، نمی توانید فرهنگ ایتالیایی را درک کنید، اما پس از یادگیری این زبان، مطمئنا می توانید از آن لذت ببرید و از آن قدردانی کنید.

پایان دادن به فعل های کونژوگه بر اساس پایان دادن به مصدر شخص یا افرادی که عمل را انجام می دهند و زمان فعل را تغییر می دهند، این بدان معناست که برای یادگیری چیزهای بسیار زیادی وجود دارد. واقعا هیچ راه حل جادویی وجود ندارد که هنگام آموختن پیوندهای فعل ایتالیایی مطرح شود. اما بیش از حد نگران نباشید.

من هنگام شروع کار، ساختن نمودارهای مفیدی را برای یادگیری انجام دادم. انتهای آن را در یک محور و افراد در محور دیگر قرار می دهم. به این ترتیب من به راحتی می توانم نوع فعل مورد نظر خود را پیدا کنم و پایان صحیحی را که لازم داشتم اضافه کنم.

من همچنین توجه خود را به توجه به اشکال فعل مورد استفاده در هر چیزی که می خواندم و گوش می کردم متمرکز کردم. به عنوان مثال اگر با خواندن داستان های کوتاه یا مقالات به زبان ایتالیایی تمرین می کنید، ایده خوبی است که همیشه سعی کنید افعال موجود در متن را امتحان کرده و متوجه آن شوید و به کدام یک از موارد پایانی توجه کنید.

هنگامی که من در حال یادگیری ایتالیایی بودم، من یک نمودار اصلی را داشتم که هنگام تمرین، مفید واقع می شد. این شامل همه انواع متداول است که در یک صفحه نوشته شده است. همانطور که مشغول خواندن یا نوشتن بودم، وقتی به نتیجه ای رسیدم که نتوانستم به خاطر بیاورم به این نمودار فعل اشاره می کردم.

سرانجام به حدی رسیدم که اگر مطمئن نیستم که در هنگام صحبت یا نوشتن مطمئن نیستم که چگونه می توانم فعل خاصی را پیکربندی کنم و در آخر من به هیچ وجه نیازی به تجسم نمودار ندارم. با تمرین کافی، پایان دادن به فعل ایتالیایی طبیعی می شود و شما از فکر کردن در مورد آنها دست می کشید. شما به جایی خواهید رسید که شما فقط می دانید آنچه درست به نظر می رسد همانطور که به احتمال زیاد به زبان انگلیسی انجام می دهید.

فقط چند فعل نامنظم ایتالیایی وجود دارد که از این الگوهای پیروی نمی کنند، اما خوشبختانه آن ها به اندازه کافی نادر هستند که می توانید بدون مشکل خیلی زیاد آن ها را جداگانه از هم جدا کنید. دلیل اینکه بیشتر زبان آموزان با افعال ایتالیایی دست و پنجه نرم می کنند این است که آن ها سعی می کنند همه چیز را به خاطر بسپارند و ناامید شوند.

اما در حقیقت افعال منظم به یک یادآوری عمدی نمی رسد. با توجه و دقت کافی و تمرین متوجه می شوید که مغز شما به تنهایی یادآوری و درک آن ها را آغاز می کند. دلیل این است که مغز الگوهای را تشخیص می دهد. از آنجا که پیوند فعل ایتالیایی از الگوهای بسیار مشخصی پیروی می کند، مغزهای ما به سرعت به آن ها عادت می کنند و طبیعت دوم می شوند. این فقط یک مورد خواندن، شنیدن و استفاده از افعال است که الگوهای آن آشکار می شود.

از دیدگاه عصبی، شبیه به نحوه درک مغز ما از الگوهای موسیقی است. هنگامی که شما در یک قطعه موسیقی به ملودی ها می روید، می دانید چه چیزی درست به نظر می رسد و حتی می توانید پیش بینی کنید که چگونه یک آهنگ یا ملودی پیشرفت خواهد کرد.

  • ایران سرای من
  • ۰
  • ۰

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد

  • ایران سرای من
  • ۰
  • ۰

دسته ای از دوستان مدرسه میان سال برای هر ماه یک ماه با هم متحد می شوند تا یک بازی چند دهه محکم و بدون مانع از برچسب مورد علاقه زمین بازی را ادامه دهند. هنگامی که بازی دوباره شروع می شود ، هوگی (اد هلمس) هدف اصلی قرار گرفتن جری (جرمی رنر) را که هرگز برچسب زده نشده بود ، تعیین می کند.

صادق باشید - آخرین بار کی دوستان مدرسه خود را دیدید؟ اگر هنوز نزدیک زندگی می کنید ، شاید در هفته های اخیر. اگر اینطور نیست ، آن ماهها یا یک سال یا پیام سالانه فیس بوک "تولدت مبارک" را فاش کنید. بزرگ شدن همچنین می تواند به معنای بزرگ شدن از نظر جغرافیایی و عاطفی باشد - اما لازم نیست چنین باشد. گزارش وال استریت ژورنال در سال 2013 به دنبال گروهی از مردان شد که به معنای واقعی کلمه ، با ادامه دادن یک زمین بازی برچسب در طی دهه ها ، یک روش مبتکرانه برای ماندن در تماس بودند. این بازی هر سال یک ماه به طول می انجامد و اجتناب از اینکه "پایان" آن باشد تا پایان بازی به مسافت طولانی و تاکتیک های مخفی نیاز دارد. این یک داستان شیرین و مسخره است ، که بر اهمیت دوستی مردانه و لزوم حفظ حس بازیگری در میان دامهای استرس زا و مردانگی مدرن تأکید می کند.

در ترجمه از مقاله واقعی به کمدی داستانی هالیوود ، تگ فرضیه روحیه خود را خراب می کند و در عوض به دنبال آنتی بادی های کودک و مرد تحریک آمیز می شود که به طور مجرمانه از بازیگران برتر استفاده می کنند. این به اندازه کافی امیدوارانه شروع می شود ، زیرا هوگی (هلمز) - که هنوز هم از بازی سال قبل است - اقدامات بسیار سرگرم کننده ای را برای برچسب زدن باب کالاهان (جان هام) ، که اکنون یک تاجر موفق است ، انجام می دهد. اما بقیه باند ها برای گرفتن نهنگ سفید جری (رنر) ، که هرگز برچسب زده نشده اند ، جمع می شوند و راهی می شوند. تنها کوین کم مصرف Hannibal Buress ، از آنچه که مثل خطوط عمدتا بداهه به نظر می رسد ، دارای مشکلات قابل توجهی است ، و در حالی که در توالی برچسب زدن slo-mo جان وو-esque ، استعدادی وجود دارد ، از سرعت بصری به سرعت استفاده می شود. دانلود فیلم ایرانی قانونی

سقوط واقعی برچسب به محض انتقال از بی پروایی به توهین آمیز و بی شعور تغییر می کند. برای گرمای تمام داستان واقعی ، دوستان اینجا خیلی بیشتر از یکدیگر در بازی سرمایه گذاری می کنند - نکته ای که فیلم به ندرت و کافی از آنها بازجویی می کند. تعهد گروه برای نشان دادن یکدیگر به هر قیمتی به طور فزاینده ای جامعه شناختی می شود ، بی اعتنایی به سلامتی و سلامتی یکدیگر ، برای ادامه بازی دلخواه. وقتی فیلم در بازی آخر خود به ضرب و شتم جدی رسید ، خیلی دیر نیست.

اگر شخصیت های مرد به روش های قابل اعتراض بیرون بیایند ، نقش های زن کاغذ نازک باقی می مانند. ایسلا فیشر به عنوان همسر شدید آنا هوگی ، که بازی را دنبال می کند ، مجاز نیست و خودش را بازی نمی کند ، در حالی که راشدیدا جونز با یک قسمت دو بعدی به عنوان شعله قدیمی رقبای عشق کالاهان و سنگسار چیلی (جیک جانسون) سر می زند. و سپس Annabelle Wallis وجود دارد که وظیفه بی رحمانه ای را دارد که بتواند گزارشگر وال استریت ژورنال را در برنامه های غیر ضروری تگ بازی کند. این مقاله به طرز وحشتناکی در فیلمنامه پوشانده شده است ، به نقش ماده صفر وابسته است که مستلزم آن است که والیس به طور مداوم توسط antics نابالغ باند فریفته شود.

وقتی صحبت از کمدی هایی درمورد مدرسه های میانسال می شود که از هم جدا شده اند اما با بازگرداندن ماجراهای گذشته خود دوباره به هم وصل می شوند ، پایان جهان این کار را با خنده های بیشتر و احساسات واقعی انجام داد. مونتاژ پایان فیلم از باند واقعی Tag دارای قلب بیشتری نسبت به 100 دقیقه گذشته است - به ما یادآوری می کنیم که در حالی که بازی واقعی سالانه ادامه می یابد ، چشم انداز اتحاد مجدد با این شخصیت ها برای یک عاقبت قطعاً ناپدید نمی شود.

  • ایران سرای من
  • ۰
  • ۰

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده استدر ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود نداردجدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده استدر کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستندجدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده استاز این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده استهمین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شدپس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنیدبا این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنیدبا کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده استاگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده استبا رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده استبه محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شوددر کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورددر این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهدهر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده استهمچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کندیعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بودتمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهیداما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.

  • ایران سرای من